blog

Mindenkit le kell váltani – politikai marketing frissítve

A politikai marketing új hulláma

A politikai marketing új hulláma?

Gurzó Ákos, Márki-Zay Péter kampányfőnöke, aki egy amerikai állást hátrahagyva érkezett az MMM (Mindenki Magyarországa Mozgalom) stábjához, igazán nem finomkodik, amikor a magyar politikai marketing képviselőiről nyilatkozik.

„…leamortizáltak már egy csomó pártot, látod az életrajzukban, hogy milyen szervezeteknél dolgoztak. Mára egyik sem létezik, és ők még mindig itt vannak megmondóemberként…. A magyar politika csak akkor változhat meg, ha nemcsak új politikusok érkeznek, hanem a politikai marketing is megújul. „

Legutóbb Torgyán akart mindenkit leváltani

Lám, a módszer ugyanaz, mint amit Márki-Zaynál láthattunk az ellenzéki előválasztás során: mindkét “tehetségtelen bandát”, vagyis az ellenzéket és a politikai marketing szakmát is le kell váltani. És persze érdemesekre cserélni – rájuk!

Eltűnődtem, vajon a politikai kommunikáció terén a friss szelek hozója kikre gondolhatott, mint leamortizált pol-marketingesekre.
Itt van például Somogyi Zoltán, aki alól az MDF tűnt el örök időkre, vagy az egykori SZDSZ-es tótumfaktum, Horn Gábor. E két jeles úr többet szerepel a televíziókban, mint Bruce Willis, pedig tőle naponta több filmet is levetítenek a magyar csatornák.
Csak a sors furcsa fintora lehet, hogy mindketten orrba-szájba dicsérik Márki-Zay Pétert, egyenesen az ellenzék megmentőjének, szent tehenének tekintik.
Már megint melléfogtak volna a leamortizáltak?

***

Frissítés!

2021.11.05. Márki-Zay Péter új kampányfőnököt jelentett be. Ezek szerint a jövőbeni lépéseit már Zaránd Péter, a Momentum korábbi tanácsadója és Puzsér Róbert főpolgármeterségért vívott küzdelmének politikai marketing irányítója fogja egyengetni.
Most jön majd a Sétáló Márki-Zay konstrukció? 🙂

Témánkhoz kapcsolódik:

Politikai marketing

Mondvacsinált marketing hírek a politikai marketingben

Emojik jelentésváltozása az előválasztás során

Trends: választási számháború az előválasztás során

Amikor a politikai marketing szétzilálja a jelentéstartalmakat

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük