Vadidegen online marketing

Kedves ügyfelem küldte el a kéretlen levelet, amelyet az elektronikus postafiókjában talált. Ebben honlap-elemzést ígér a jelentkező, meg online marketinget és honlap-optimalizálást. A levél tartalmával nem foglalkoznék, csupán egyetlen mondat egyetlen szavánál időznék picinyt.

A meglepő mondat így szól:

“Hogy miért is jó ez Önnek, hogy egy vadidegen analizálja a weblapját?”

Segítő szándékkal mondom, amit mondok: a vadidegen szó használata, szerintem, nem egy online marketing telitalálat! Az “idegen” eleve gyanút kelt, nem egy bizalomgerjesztő szó. Pláne, ha az idegen vad is!
Szerencsésebb lett volna talán a “külső szakértő” kifejezés használata. A szakértő szó szaktudást, tehát valaminő pozitív tartalmat sugároz, s a “külső” jelző nem olyan ijesztő, mint a “vad”!

Bár, ki tudja mostanában, mi a menő!?

“Vadidegen online marketing” bejegyzéshez 6 hozzászólás

  1. 😀 Én meg inkább szépen, lassan szippantok egy kis kávéaromát, s utána szépen, lassan átcsorgatom a garatomon eme remek nedűt…
    Tényleg, hogy szolgál a kedves robbanókávéfőző egészsége? Vadul még? 😀

Szólj hozzá!