blog

Tőzsde, árfolyamok, online marketing és reklám kilátások

A válságok eddigi tanulsága szerint számos menedzsernél az első válsághessintő mozdulat a marketing területén születik, a kommunikációs politika terén. Nem lesz reklám, nem lesz PR…
A tegnap esti híradóban a “Robin Hood adó” bevezetését kommentálandó az egyik magyar erőmű vezetője azzal kezdte mondókáját: márpedig PR nem lesz!

Szakmai blogomban tegnap tettem közzé egy rövid bejegyzést arról, hogy azért esett a Google részvényeinek árfolyama, mert az elemzők az online hirdetések visszaesésétől tartanak.
Ma, mintha csak ezzel a megállapítással akarna feleselni, a közhangulatot javítva, A válság nem hatotta meg a magyar online reklámpiacot címmel tett közzé hírt a Magyar Online Hirdetési Index (MOHI), közölve, hogy szeptemberig több, mint 30 százalékkal nőtt a magyar online reklámpiac.

Na ja, nálunk vagy nincs válság, vagy ha van, akkor csak lesz, de ha mégis, akkor nálunk olyan érett a vállalati szférában a menedzsment, hogy itt ezzel az online izével nem lesz baj.

Közben ma az Egyesült Államok piacán a Google részvényei markánsan estek tovább…

***
Hivatkozott írás: Miért esnek a Google részvényei a tőzsdén?

5 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük