Telefonszámla

Telefon marketing

Ez már a tizedik hívás három nap alatt – úgy látszik, új rohamra indultak a telefontársaságok!
Ugyanannak a cégnek a nevében ma hárman is hívtak, ki is húztam őket a bennem rejtező papíron a kulturált cégek listájáról!
– Az Ön telefonszámláját szeretnénk csökkenteni! – fogott bele az utolsó hölgy, s a telefon membránja majdnem szétszakadt a jóindulatától.
– Kérem, ne is folytassa! – szóltam a készülékbe a lehető legkedvesebben – én a továbbiakban is ilyen marha drágán szeretnék telefonálni!
Nagy csönd lett, súlyos, nehéz csönd, öntöttvas és beton keveréke, csöndek csöndje, szilárd, áttörhetetlen. A gyorstalpalós, átbaszós-marketinges tanfolyamon nyilván nem készítették föl a hölgyet ekkora ellenállásra!
De aztán segítőkészen megtörtem a csöndet, s eképpen folytattam a diskurálást:
– Ám azt feltétlen kérném az Ön tisztelt társaságától, hogy húzzanak ki az összes listájukról, soha a büdös életbe ne hívjanak többé, hagyjanak békén, ne zavarjanak percenként és egyébként is tele van a hócipőm a negédes kedvességükkel, a barátságukkal, amellyel ki akarnak emelni a túlfizetők szaros, agyatlan táborából, amelybe éppen Önök rángattak bele néhány esztendővel ezelőtt, vagy ha nem Önök, akkor azok, akik Önökből kiszakadtak, aztán osztódtak tovább, a versenylátszat kedvéért, s az egész csupán arra jó, hogy több ember, több listáról, többször hívhasson, zaklathasson engem.
Viszont hallásra!

Méreg marketing

Hej, te bánatos atyaúristen, micsoda nap van ma megint, szakadjon rá az ég a sok haszonlesőre!
Bánom már a pillanatot, amikor ügyfeleimmel megállapodtam abban, hogy amikor felkeresik a “jobbnál-jobb” akciós ajánlatokkal – küldjék az ajánlattevőket hozzám.

Néhány hónappal ezelőtt már így jellemeztem a net-marketingnek mondott, ocsmány haszonlesést:

“Kedves ügyfelem, aki a Google-ban kategóriájának első helyén áll, két nap alatt tíz olyan tartalmú e-mailt kapott, hogy jutányos összegért, 24 órán belül, az első húsz találat közé viszik!
De ő, nehéz ügyfélnek számít, nem akar pénzért hátrébb kerülni, mint ahol most tanyázik…”

Na és akkor itt van a mai nap: csörren a telefon, s eddig már éppen öt kalandor próbálkozott ugyanazzal – élre viszi azt, aki már ott van!

– Szomorú disznószar, de megrepedeztél! – mondaná valaki, ha élne, s elmondám neki ezt itt!
– Hát meg sem nézik a hívás előtt, hogy a pasas hol áll? – lökné a kérdést utána.

Az egész kelekótya marketing-átverés onnan ered, hogy az akciós ajánlatokkal állítják fejre a piacot. Normális cég terv szerint, előre tudja: mit, mikor fog reklámozni, tehát Ő IRÁNYÍTJA a folyamatokat, s nem hagyja, hogy az akciós ajánlatok irányítsák az ő marketingjét!

Azannya, de jó volt itt ezt most kibeszélni!

Új internet – tv – telefon szolgáltatóm köszöntése

Kedves UPC!
Meglepve bontottam ki leveled, amelyben – mint új ügyfelet – köszöntesz engem!
Egészen meg is hatódtam ama mondatodig, hogy:

Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás ellenértékét a mindenkor érvényes díjszabásban megállapított árak alapján küldött számla szerint köteles megfizetni a UPC Magyarország Kft.-nek.

Tájékoztatlak kedves UPC, hogy ez egetverő baromság! Én sem írtam neked szerződésünk megkötése után iktatószámmal ellátott, postai díjszabásért feladott levelet, hogy elvárom, hogy tisztességesen szolgáltass a mindenkori elvárásaimnak megfelelően, mert ellenkező esetben úgy leszel tőlem kirúgva, mint az elődöd, az a bizonyos másik szolgáltató!

Ha ilyen levelekre volna időm és pénzem, akkor még azt is belevettem volna, hogy a csendes, szolid és olcsó szolgáltatókat méltányolom, és azok, akik bemutatkozásként a “köteles megfizetni” féle formulákkal élnek, azokról azt gondolom, hogy fogalmuk sincs a marketingről, a barátságos ügyfélszolgálatról, amit a szakirodalom a cég kommunikációs politikája címszó alatt tárgyal.

Forma szerint magam is tisztelettel:

El Lobo – A farkas

Szólj hozzá!