Siker és személyiség

Egy modern searchlight lámpa.
Lámpa és modernitás

A lámpás ember fénymániája

A gerillamarketing atyja, Jay Conrad Levinson öt pontban határozta meg azokat a tulajdonságokat, ismérveket, amelyek szerinte a kiemelkedő, sikeres gerillákat jellemzik.
Így a türelmet, az agresszív fellépést, az ötletgazdagságot, a fogékonyságot és az erős egyéniséget kötötte csokorba.
De Levinson útján tovább haladva egy általánosabb megfigyelésünkről is beszámolhatunk valamennyien: a weben sikeres emberek és vállalkozásuk kapcsolatát illetően azt láthatjuk, hogy ők a magánszférájukban is nyitott szemmel figyelik és észreveszik a szakmájukhoz kapcsolódó szokatlan, formabontó tárgyakat, eseményeket, gondolatokat, az új és modern jelenségeket.

Akár azt is mondhatnánk, hogy „ki vannak hegyezve” a szakmájukat befolyásoló tényezőkre, abban örömüket lelik munkaidőben és a szabad idejükben is.

Vállalkozók, akiknek a személyisége ott van az online marketingben

És természetesen ez ott tükröződik a weben is, az online marketingben, a mindennapjaikban.
A nyitó kép a Fénymánia lámpabolt üzletvezető-tulajdonosának facebook oldaláról való. Látható, hogy a formabontó lámpa ragadta meg figyelmét és ezzel csábít minket is az üzletébe.
És hogy a civil, szakmán kívül töltött idejében mire nyílik a fényképezőgépe blendéje?
Naná, hogy az általa kínált árut, az ahhoz kapcsolódó témákat, vagyis lámpákat figyelhetünk meg a webegységeiben.

És nézzük a következő példa képet is. Beteg világítótestek egy magyar kórházban:

Kórházi világítás
Sötét helyzet: egy kórház világítása

Reményeim szerint ennyi példából is látszik, hogy az interneten, az online marketingben sikeres embereket valóban jellemzi a szakmájuk iránti mély elkötelezettség is!

És végezetül lássuk a Fénymánia honlapját is: Lámpabolt Budapest
Kapcsolódó téma: Lámpa, csillár online és offline

A munka hatása az emberre

Amikor valaki olyan munkát végez, amit szenvedéllyel vagy elkötelezettséggel végez, az pozitív hatást gyakorolhat az általa végzett munka minőségére és az általa végzett feladatok hatékonyságára. Az ilyen munka átélése arra ösztönözheti a személyt, hogy több figyelmet fordítson a részletekre, és magasabb szintű kreativitást és innovációt érjen el a munkájában.

Emellett az olyan munkák végzése, amelyeket valaki szeret vagy élvez, javíthatja az általános hangulatot és boldogságot, valamint csökkentheti a stresszt és a kiégést. Ezért az átéléssel végzett munka lehetőséget ad a személynek a személyes és szakmai fejlődésre, valamint a magasabb szintű elégedettségre és teljesítményre.

Ilyen szempontból érdemes szolgáltatót, munkaerőt választani. Tehát érdemes ezt megfigyelnünk, akár csak a Fénymánia esetében, hiszen ez a siker záloga!

Azonban, ha valaki olyan munkát végez, amelyet nem élvez vagy nem tart összhangban a saját értékeivel, az negatív hatást gyakorolhat a munka minőségére és az általa végzett feladatok hatékonyságára. Az ilyen munka végzése stresszt és kiégést okozhat, amely negatívan befolyásolhatja az általános egészséget és életminőséget. Emellett az elégedetlenség és a motiváció hiánya vezethet a munkában való teljesítmény csökkenéséhez és a lehetőségek elvesztéséhez a szakmai előrehaladás terén. Ezért fontos, hogy az emberek olyan munkát válasszanak, amelyet szeretnek és élveznek, és amely összhangban van az értékeikkel és a céljaikkal, mert ez javíthatja az általános életminőséget és boldogságot.


És egy kis szerelem, egy kis lámpa plusz: Fény, lámpa, szerelem

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.

Szólj hozzá!