Siker és személyiség

Egy modern searchlight lámpa.
Lámpa és modernitás

A lámpás ember fénymániája

A gerillamarketing atyja, Jay Conrad Levinson öt pontban határozta meg azokat a tulajdonságokat, ismérveket, amelyek szerinte a kiemelkedő, sikeres gerillákat jellemzik.
Így a türelmet, az agresszív fellépést, az ötletgazdagságot, a fogékonyságot és az erős egyéniséget kötötte csokorba.
De Levinson útján tovább haladva egy általánosabb megfigyelésünkről is beszámolhatunk valamennyien: a weben sikeres emberek és vállalkozásuk kapcsolatát illetően azt láthatjuk, hogy ők a magánszférájukban is nyitott szemmel figyelik és észreveszik a szakmájukhoz kapcsolódó szokatlan, formabontó tárgyakat, eseményeket, gondolatokat, az új és modern jelenségeket.

Akár azt is mondhatnánk, hogy “ki vannak hegyezve” a szakmájukat befolyásoló tényezőkre, abban örömüket lelik munkaidőben és a szabad idejükben is.

Vállalkozók, akiknek a személyisége ott van az online marketingben

És természetesen ez ott tükröződik a weben is, az online marketingben, a mindennapjaikban.
A nyitó kép a Fénymánia lámpabolt üzletvezető-tulajdonosának facebook oldaláról való. Látható, hogy a formabontó lámpa ragadta meg figyelmét és ezzel csábít minket is az üzletébe.
És hogy a civil, szakmán kívül töltött idejében mire nyílik a fényképezőgépe blendéje?
Naná, hogy az általa kínált árut, az ahhoz kapcsolódó témákat, vagyis lámpákat figyelhetünk meg a webegységeiben.

És nézzük a következő példa képet is, ezúttal a Google Plusról. Beteg világítóstek egy magyar kórházban:

Kórházi világítás
Sötét helyzet: egy kórház világítása

 

Reményeim szerint ennyi példából is látszik, hogy az interneten, az online marketingben sikeres embereket valóban jellemzi a szakmájuk iránti mély elkötelezettség is!
És végezetül lássuk a Fénymánia honlapját is:
> Lámpabolt Budapest

És egy kis eszmefuttatás az online marketingről:
> Keresőoptimalizálás az online marketingben

Szólj hozzá!