blog

Pécs – Debrecen (Kósa Lajos – Tasnádi Péter): marketing-csíny

Kósa Lajos

Debrecen polgármestere, átvenné Pécstől a stafétabotot. Szívesen tenné Debrecent 2010 Európa Kulturális Fővárosává.
Marketing-csíny ez a javából: a cívis város polgármesterének ingyen sikerült felhívnia a figyelmet városa fejlődésére, eredményeire, beruházásaira.

A mai Dunántúli Napló bőséges anyaggal áll elő a témában. Basahalom Boulevard nevű, debreceni bloggerbarátomnak erről eképpen adtam “tájékoztatást”:

“Érdekes, teljes alakú fotó a két polgármesterről. Kósa lépés közben, tehát az állókép is dinamikus, az új pécsi polgármester, Tasnádi Péter pedig egy helyben áll. Tehát dinamika és statikusság, (védekező alapállás?) ütközik a kép szerint.”

Hozzátenném még: Tasnádi Péter ÁLLÓ, STATIKUS képe mellett a felirat – jól halad a munka…
Kósa dinamikus képe mellett pedig: átvenné

A szerkesztő így üzent?

Mindenesetre a marketing szabályai szerint az ellenfél támadását blokkolni kell. Sőt, a Pécs város marketingjéért felelős csapat bizonyára már az “ellentámadáson” töri a fejét. Ezernyi ötlet kínálkozik most arra, hogy Pécs kihasználja a szituációból fakadó lehetőséget!
Ha ezt a marketing csetepatét szépen vezénylik le a felek, mindkét város profitálhatna belőle. Csak attól tartok, majd beledurrant szépen a politika. Mert Debrecen “fideszesként”, Pécs “szociként” könyveltetik el.
Mint marketing iránt érdeklődő blogger, most nagyon sajnálom, hogy “politikailag” nem egyneműek. Gyönyörű marketing-csörték tanúi lehetnénk. Talán.

——

Amint a neten elérhető lesz a DN írása, képpel, belinkelem.

***

Ajánlom:

Politikai marketing

15 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük