Online marketing: hirdetések

Ne hagyja ki! 🙂

Hogy miért a mosoly jele? Mert éppen arról akarom meggyőzni, hogy ne használja a tagadószavakat reklám írása közben!

Reklámhét következik, nézzünk hát rá ennek tiszteletére az online marketing hirdetésekre! Az online marketing, mint a marketing része, ugyanolyan szabályok alatt érvényesül csak, amelyek a marketinget is jellemzik. Azt pedig tudjuk: a tagadószavakra csak ritkán, csupán speciális esetekben építhetünk. Ehhez képest, ha beütjük a Google keresőbe: online marketing, az első három hirdetés mindegyike tartalmaz tagadószót!

Figyelem.

  • Ne hirdessen, amig nem próbálta… mondja az egyik.
  • Unja már, hogy nincs kéznél… harsogja a másik.
  • Még weboldal sem kell hozzá… mondja a harmadik.

Olyan ez, mintha az online marketingben megengedhető volna az elnagyolt marketing ismeret, a reklámpszichológia mellőzése vagy a slendriánság!
Persze, mondhatja valaki, írjak egy, a szabályoknak megfelelő online marketing reklámot. Hát legyen:

Igen! Optimalizáltassa honlapját, mert a keresők élvonalából látogatók sokaságát fogja megszerezni! – Bognár Stúdió – az online marketing specialista

***

Az online marketingről ebben a blogban: online marketing és keresőoptimalizálás

“Online marketing: hirdetések” bejegyzéshez 6 hozzászólás

  1. Üdvözlégy!

    1) Örömömre szolgál, hogy az idei Golden Blog legjobb 10 blogjában (Üzleti blog kategória) velem együtt szerepelt blogger ezt a blogomat is figyelemmel kíséri!

    2) Rápillantva hivatkozott blogodra, azonnal látszik:
    a) a domain név birtoklása
    b) az egyik legnagyobb tartalmi szolgáltató címlapján szereplés az onlinemarketing bloggal, persze más tényezőkkel együtt
    kiegyensúlyozott helyezést eredményez!

    És persze, az az egészséges készség, amellyel ezt a hozzászólásodat laza önreklámba fordítottad – és ma már elengedhetelenül szükséges is – sokat lendíthet a helyezésen.

    Ám mindez a fenti megállapításomat, hogy az online marketing hirdetések között olyanokat is találunk, amelyek nem kifogástalanok, láthatóan nem cáfolod meg. Nyilván nem is volt szándékod.

    Köszönöm ismételt látogatásod!

  2. Sokban egyetértve, ez a hozzászólás nem sokat dob, ha megnézed. Lusta vagyok gépelni, így aztán a rövidített domainem van itt is, ami egy átirányítás…
    Szép napot, nemsokára személyesen is találkozunk!

  3. Szép napot!
    Annyiban félreértettél: nem arra gondoltam, hogy ez a hsz. (és a linkje)dob sokat az oldaladon, hanem arra a készségedre, képességedre utaltam, amellyel a téma tartalmát fordítottad önreklámba! 🙂 (Ez nem “szemrehányás” – mint fentebb mondtam is -, az online marketingben ez valamelyest szükséges is.)
    Abban én is reménykedem, hogy keddig Pécsre visszaérek. Bár online mindenképp ott leszek.
    Üdv

  4. P.S.
    Szemlézve az online marketing kifejezésre beugró oldalakat látom – a bölcs cégek a negatívban fogalmazott hirdetéseiket lecserélték!
    Ebből következően:
    a) igazam van és érdemes volt a jelenséget szóvá tennem
    b) ki hitte volna, hogy milyen hatalmas cégek sora is olvassa a blogomat

  5. Most véletlenül ránéztem az online marketing találati táblára, s hát azt látom, mintha gondok merültek volna föl a stabil elsőséggel kapcsolatban!
    Ehhez mindjárt két megjegyzés kívánkozik:
    a) sohasem “stabil” a találati tábla – jómagam a saját, olykor keserű tapasztalatából tudom
    b) a véletlenül ránéztem kitétel, gyanítom, egyikünknél sem igaz, de nálam semmiképp.
    Ugyanis a találatszámot a “helyezés” – persze más tényezők mellett, erősen befolyásolja. Márpedig minden találat potenciális ügyfél.
    Ebből következeően én folyamatosan nyomon követem ügyfeleim és a magam oldalainak keresőkben elfoglalt helyezését, illetve annak változásait. Sőt nem csak nyomon követem, hane a SEO szabályai szerint teszek is az előrehaladásért.
    Barátsággal:
    El Lobo – A farkas (Bognár László)

Szólj hozzá!