blog

Nem kell nő a reklámba!

A modern reklám és a nők

A modernnek mondott reklám szívesen hajít nőt, kutyát, kisgyereket a képünkbe, ősi ösztöneinkre bízva az elementáris erejű hatást, gondolván, velük kelendőbb lesz az áru. A nagy hajigálásban persze, amelyben önfeledten vesz részt a reklámszakma apraja-nagyja, ki is gondolna David Ogilvyre, az iparág már elhunyt atyamesterére, aki a nők “felhasználásáról” eképpen írt A reklámról c. ópuszában:

“Némely szövegíró feltételezi, hogy az olvasó éppen olyan unalmasnak fogja találni a terméket, mint ő maga, ezért bevet mindent – csinibabát, cicababát -, csak hogy a hirdetés felhívja magára a figyelmet. Ez hiba. Aki olajfúrótoronynál használatos hajlékony csövet vásárol, azt a cső a világon mindennél jobban érdekli. Úgyhogy ne próbáljuk átrázni.”

Ellentmondás a képtelenül képes reklámomban

Ezen morfondírozva az a képtelen, pontosabban képes ötletem támadt, hogy meggyúrom és a képetekbe dörgölöm a világ első olyan reklámját, amellyel a nők reklámban történő “felhasználása” ellen tiltakozom.

Íme:

Reklám: nem kell nő a reklámba

Jó, mi? Különösen a csajok 🙂

2 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük