blog

Namég egy kis gerillamarketing: a boldog ember

Gerillamarketing előadás után

Az előző posztban is ismertetett összejövetel végén, ahogy az utolsó gerillamarketinges képkockát is visszalöködtem az Internetre, néhányan megtiszteltek a személyes érdeklődésükkel.

Így tett Tibold Zita is, akit sohasem láttam annak előtte, nem ismertem őt, sohasem hallottam a nevét, de ahogyan átnyújtotta a névjegyét – az igen emlékezetes marad:

– Tibold Zita vagyok, főfoglalkozásomra nézve: boldog!

És tényleg, forgattam ott és most itt is a névjegyét, ez van arra rányomtatva:
Főfoglalkozás: Boldog.

Van még azon a névjegyen ez meg az, vendéglátás, ingatlan beruházás, export, import meg ami kell.
Levinson, minden gerillamarketingesek atyamestere igen büszkén tekintene a világra, ha látná: nagyon jó gerillamarketingesek ezek a magyarok! Boldogok lehetnek! 🙂

***

És még az előző poszt szülte lépcsőházi gondolat: lám, mennyi kép árulkodik arról, hogy a gerillamarketing betölt minden teret. Ott látjuk az utcán, a blogokban, a videó-megosztók uralta hálón…
Erről az a vita jut eszembe, amelyben a gerillamarketing némely magyar guruja és egynémely szerkesztő urak kijelentették: az internetes keresőkben a gerillamarketingnek nincs helye!

Véleményem változatlan: a gerillamarketing egyszerre szemlélet és gyakorlat – és ezeknek, mármint a szemléletnek és a gyakorlatnak semmi sem tilthatja meg, hogy a marketing melyik ág-bogába mehetnek be s melyikbe nem! Érdekből, stupidságból egy darabig lehet kicsit törölgetni a Wikipédiában, lehet kis kakasként uralni közösséginek mondott webhelyeket – de csak egy darabig…

***

Kapcsolódó írások:

Gerillamarketing: gerillák a gyakorlatban

Kamara: válság elleni KKV orvosságok, pl. gerillamarketing

Kitekintő: gerillamarketing blog

Gerillamarketing blog

5 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük