Mocskos, szemét országban lakom-e marketing fiúk?

E percben nyitottam az elektronikus postaládám, s kéretlen levelet találtam benne arról, hogy ez az ország a teljes bizalmatlanságra épül, de a levélküldők éppen a BIZALOM jegyében, a JÓ nevében fognak törvénytelenül eljárni, amikor ingyen juttatják el hozzám négy, általuk nevesnek mondott szakember előadásainak anyagát, s engem is arra buzdítanak – küldjem tovább a küldeményt!

Történetesen az én szakmámból (marketing) is találok itt témát, így könnyen rájövök, hogy az akció egy gerillamarketing akció, a négy nevesnek mondott szakember és a levél feladójának (egy újság) érdekében.

A címe stílszerűen: Az ötlettől a nyereségig.

Kedves Barátaim!
Jelezném, hogy hazámban, Magyarországon, számos dologgal elégedetlen vagyok, ismerőseim egy része is az, de még egyikünknek sem jutott eszébe olyan reklámkampányt indítani a neten, amelyben a szar, fos, otromba, mocsodék haza ellenében mi lennénk a jók. Ezen az áron nem kell ügyfél, ezen az áron nem kell pénz, ezen a platformon nem állunk össze senkivel!

Akkor már inkább a haza pártján állok, pedig van vele vitám épp elég!

“Mocskos, szemét országban lakom-e marketing fiúk?” bejegyzéshez 1 hozzászólás

  1. Mese a számolni tudó oroszlánról

    Szorongva
    ment ki reggel Leó a porondra,
    mert várta már
    a goromba idomár,
    hogy tanszernek használva rút ostorát,
    számolásra tanítsa az ostobát.
    – Mondd meg, mennyi egy meg egy,
    vagy ütlek, hogy meggebedj! –
    De hiába pattogtatott peckesen,
    nem ment annak még az első lecke sem.
    Szégyenében később szegény vadállat
    feladott egy nehéz példát magának.
    Megoldotta szépen aznap este még:
    elosztotta néggyel gonosz mesterét.

Szólj hozzá!