Marketing: támadd meg magad!

A keresőmarketingben mindig történik valami

1) Kedves barátom, BéDéKá írja blogjában, hogy a nevének kezdőbetűire kérdezve a Google alatt (bdk) nem az ő webegységei, hanem egy budapesti cég portálja jön elő, s persze ezt ő nem hagyja annyiban.
BéDéKá, (Balla D. Károly), író létére 🙂 a keresőoptimalizálási versenyek során is jeles eredményeket mutatott fel, biztosak lehetünk abban, hogy a mit sem sejtő budapesti cég hamarosan a háta mögé kerül.
2) Azután, hogy bejelentettem: a vidáman szivarozgató műpartizánokra rá fogok ijeszteni és a gerillamarketing szóra be fogok törni a Google találati tábla élére – valaki a szememre vetette, milyen alapon hirdetek “versenyt” a nyugodt vizeken.

A két eset ugyanazt a helyzetképet tükrözi: szépen, kényelmesen uralkodik valaki vagy valamely cég egy marketing pozíción (példáinkban történetesen a keresőmarketing terén) – és mit sem sejt arról, hogy hamarosan már nem lesz az élvonalban, mert új versenytárs jelentkezik, csapdát állít, leviszi az árat, új termékkel áll elő vagy a SEO terén indít hadműveletet!

Nincs ebben semmi rendkívüli, a piac ilyen, perc nyugta nem lehet annak, aki élre tör vagy éppen ott tanyázik.
Ne higgyünk a nagy nyugalomnak sem! Ha már túlságosan nagy a csönd, akkor se küldjük az embereinket és önmagunkat a Bahamákra.

Támadd meg magad! – szól a marketing törvény, hogy edzett légy, hogy kikerülhesd a nyugalom súgta ál-biztonságot – mert a piacon, a gazdaságban (és a politikában is) a versenytársak az általad birtokolt piaci szegmensre fenik a foguk.

Amúgy meg hajrá Balla D.!

——

P.S.
Próbaképpen, a szakmai blogomból, megtámadtam önmagam!
Keresőmarketing: támadd meg magad!

“Marketing: támadd meg magad!” bejegyzéshez 7 hozzászólás

Szólj hozzá!