blog

Marketing forgácsok

Repülőtér, elveszett poggyász, Budapest

Repülőtéren

Ma este az amerikai rokon megrendülten tudatta, hogy mi még mindig ugyanúgy viselkedünk, mintha még itt lennének az oroszok! A reptéren az elveszett poggyásza körüli herce-hurca és küldözgetés rendesen megviselte. Nem a bőrönd elvesztése, egyszer egy holland légitársaságnál is elveszett az, hanem az eljárásmód, ahogyan bántak vele, ahogy küldözgették pecsétért a vámhoz, meg mintha ő lenne a hibás…

Pécs, sírhelyváltás

Aztán Pécsett nem tudta kifizetni a temetőben a férje felmenőinek sírhelyét, nem fogadták el tőle a pénzt illetékesség bizonyítottságának hiányában – ez hihetetlen, szerinte ilyen nincs is, ezt biztosan álmodja, hogy valaki fizetni akar évekre ELŐRE, de nem lehet!
– Semmit sem változtatok, nyomtalanul múltak el felettetek az évek, mintha még mindig itt lennének az oroszok!

Hja, – mondom ezt már én -, az országimázs már csak ilyen, nem plakátokról szüretelik!

A Jóljárok.hu Magazinban szóba került, hogy a gyerkecipőt vásárló szülők némelyike talán megeszi a gyerek elől az ajándékba kapott csokitallért. Vajon szerencsés-e ilyesmit szóba hozni? Nem ártunk-e a jóravaló üzletnek azzal, hogy a szülő szemére vetjük, mert beletalálunk a valóságba (!): megzabálta a csokit, s nem a gyereknek adta!?
Kis cipőben óriások

Szlogen és a marketing

Nagyonnagyképernyős tévé árusításához óriás-molinó. Szlogent kér rá a valóban kedves ügyfél. Ez jut eszembe:
Nálunk kaphat egy akkorát!
Elvetem…

Erről a valaha volt Dráva Rádió reklámja jut eszembe (a maga merészségével, hiszen 1990 táján járunk):
– Kapják már be! Mynthon cukorka.
Édes, ugye? 🙂

***
Még marketing és hasonló témák:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük