Marketing alapok: kéretlen email

Kéretlen email áradat

Kéretlen emailben influenszer szolgáltatást ajánlanak.
Lényege, hogy jó pénzért több influencer nyomná a brandem hírét, esküsznek rá, hogy ez eszméletlenül hatékony lesz, eszembe ne jusson a Facebookon vagy a Googleban hirdetni, mert ezek piszok drágák.
Bezzeg az influencereik, azok nagyon vágják a témát, kurva jó lesz.

Hát, drága kéretlen levelező – nem lesz jó!
Egyfelől azért nem, mert nem azon vállalkozások közé tartozik az enyém, amelyik kéretlen levelekre építi a marketingjét!
Másfelől jómagam pont fordítva gondolkozom, mint az influenszerek, miszerint sok hülye kis követő közül biztosan lesz, aki ráharap egy akármire, holnap meg egy másmire, ha kell, ha nem kell neki.
Az én online marketing felfogásomban ha keresi valaki azt a szolgáltatást, amit én kínálok, az találjon meg a weben – és ezt önkiszolgáló marketingnek is nevezik.
Szóval a lényeg: hess!

Megint jönnek, kopogtatnak…

Megint e-mailt kaptam. Szó szerint idézem:
“Ezuton szeretnek irni egy komoly SEO ceg neveben, mivel szeretnek linkcsere-t. A portfolinkba szamos oldal tartozik, egyik-masik magasabb pagerank-el.
Kolcsonosen fejleszthetnenk backlink-jeinket…
Varom mihamarabbi valaszukat.
Udv: X.Y.”

Kedves X.Y.!
Leveléből kiderül, hogy egy komoly SEO, vagyis keresőoptimalizálással foglalkozó online marketing cég nevében írna. Biztos vagyok benne, hogy egy meg nem nevezett cég lehet komoly, legfeljebb a nevében levelet író nem az.
Az Ön által konkrétumokkal teletűzdelt levél mélyen elgondolkoztatott. Az a tény, hogy Önök nem kevesebb, mint számos oldallal rendelkeznek, szabályosan szakmai tűzbe hozott!
Immár lángoló arccal gondolok arra a felemelő pillanatra, amikor kölcsönösen fejlesztünk. Amindenit, hát ezt a megtiszteltetést is megértem!

Szólj hozzá!