Kereső-marketing, keresőmarketing

Ő keres marketing

Némi tisztázást kíván a fogalom! Ugyanis a net új sikerágazatának tekinthető – legalábbis a gyanútlan ügyfélre zúdúló e-mail áradat alapján – a kereső-marketing szolgáltatás.

Kedves ügyfelem, aki a Google-ban kategóriájának első helyén áll, két nap alatt tíz olyan tartalmú e-mailt kapott, hogy jutányos összegért, 24 órán belül, az első húsz találat közé viszik!
De ő, nehéz ügyfélnek számít, nem akar pénzért hátrébb kerülni, mint ahol most tanyázik!

A kéretlen levelek küldözgetőit azonban nem kell féltenünk. Ők már kitalálták, hogy a kereső-marketing azt jelenti, hogy ők keresni fognak, ha a fene fenét eszik is, és biztosak lehetünk benne, hogy ezen a jobbára felkészületlen piacon meg is fogják találni, a kiküldött tízezer e-mail után a maguk ügyfeleit!

A referenciák fontossága

A potenciális ügyfélnek csupán azt javaslom: tisztázza magában, a kereső-marketing fogalmában mi a legfontosabb: rajta keressenek, vagy ő akar keresni.

Ha az utóbbi mellett dönt, akkor ragaszkodjon a referenciákhoz, s nézze meg azt is, hogy az ajánlkozónak milyen ügyfelei vannak. Ugyanis ha már van nála húsz autókereskedő, és a mi emberünk huszonötödikként perkálja le a pénzt, jó tudni, mind a 25 aligha lehet benne az első húszban!

Könnyű pénznek látszik ez a kereső-marketing. De nem az!

Szólj hozzá!