Je – avagy a vírusmarketing világa

Igazán Nagy Duett

Új nép, másfajta raj – mondhatjuk Iszak Eszter és SP minapi Nagy Duett-beli produkciójának apropóján, amelyet a friss hang, az üdeség jellemzett, az erőtől duzzadó, mégis játékos szexualitás, friss, mondom, pedig minden pillanatot a profizmus hatott át, a kiszámítottság, és mégis egy új világgal lettünk gazdagabbak, s biztosak lehetünk abban, hogy Iszak Eszter és SP még évekig nem fog lopni élelmiszert áruházban és piacon sem, mert nem lesznek egy darabig rászorulva, s kölcsön sem fognak kérni, amit majd nem adnak vissza, hanem leülik inkább, mint Cini, aki Giannival bukott ki a megfáradt öreg tyúk kategóriából – lám, nincs bocsánat, a kiürült tehetséget nem díjazza a jónép, nem költ megbocsátásra, amikor JE van, JE, és sexy mozgás, nem kellenek már a színpadra a nagy dudák, amikor az a hullámzó mozgás is megteszi, ahogyan SP Iszak Eszter hátához simul és együtt imitálják a „nagyon kellesz”-t, egyszóval kurva jó volt, nézzük is meg még egyszer a video-slágert, amíg a jogtulajdonos csatorna megengedi, amíg vírusmarketinget lehet játszani vele, aztán ha már nem lesz érdekükben, akkor letiltják a YouTube-ról, lószart nektek, nem HD minőségben az Iszak Eszter meg az SP, aztán majd néhány év után azt is megmondják nekik, hogy mehettek az áruházba lopni, s ha leülitek, akkor egyszer még szerencsét próbálunk, de ha nem megy, akkor soha többé nem lesz belőletek senki a mi csatornáknál, még csatorna patkány sem, de most hagyjuk a francba az egészet, nézzük-hallgassuk inkább, JE

És még, még marketing:

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.

Szólj hozzá!