Horgász show, a horgászat ünnepe

Egy ragyogó horgász reklám spot

Budapest, 2015 március tizenharmadika volt. A Syma csarnok előtt hosszú sorokban álltak a sporttársak, hogy kétezer magyar forintokért bejussanak az évi rendes horgász showjukra, ahová előre meghirdetett kedvezményes áron is hozzá lehet jutni némely horgász felszereléshez. Az ilyen szolgáltatás a horgászat ünnepe, ez kétségtelen. A show is szolgáltatás, szolgáltatásmarketing – csalival.

A Fishing and Hunting tv horgász szereplői megelevenedtek

Én már bejutottam és ott álltam a The One bojlikat népszerűsítő stand előtt, ahol a Fishing and Hunting televíziós csatornán gyakran feltünő Ács Józsefhez fordultam. (Ács horgásztársat általában mindenféle tavak és folyók partján, esetleg csónakban, kezében bottal majd méretes ponttyal szokták a mozgóképeken megmutatni.) Szóval hozzá fordultam a kívánságommal:
– Abból a bojliból kérnék, amiért a halak a partra is kijönnek!

De itt meg kell állnunk egy pillanatra, nehogy valaki a sületlenség vádjával illessen, s mutatom a videót, mire is hivatkoztam:

Tanítani való reklám videó ez a javából!

A kezdő képsorok horgásza (akinek a kezéből kihullik a bojli) igazán attraktív és figyelmünkre joggal igényt tartó ábrázattal bír, (borosta, napsütöttén pirosló orr, mély barázdák az arcon és homlokon) mintha Ogilvy párját ritkító francia mosónőjének párja akarna lenni – vagyis a reklámklasszikus hatását – a spot előnyére – szépen tetten érhetjük ebben a reklámfilmben.
A nagy reklám ötlet pedig a szárazra manőverező hal, vagyis a mondandó: ez a bojli annyira kapós, hogy partra jönnek érte a halak.

– Jó vétel lesz! – felelte mosolyogva Ács horgásztárs – hiszen se botra, se szákra, se zsinórra nem kell költenie!

Marketing, reklám – legyen, aki horogra akad

A The One bojli gazdái értenek a marketinghez. A márka és a márkát népszerűsítő horgászok folyamatos jelenléte a „célcsoport” által nézett PV TV-ben (Fishing & Hunting csatorna) és annak weboldalán, a reklámfilm, a kiegészítő alkalmak, mint a Horgász Show igénybe vétele, a csomagolás esztétikája, a terméken lévő szöveg – Premium Quality, maximum attraction – komplex egységet alkot. Nem csoda, hogy vettem a bojliból magam is 🙂

Persze nem csak a pudingnak, hanem a bojlinak is az evés a próbája!  Az abaligeti tavon hamarosan kipróbálom!

***

Horgászatról máskor és másutt:

A szolgáltatásról, a szolgáltatásmarketingről: szolgáltatásmarketing

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.

Szólj hozzá!