blog

Hirdetés az Interneten – szopj, nyalj!

Beszéljünk az AdWords hirdetések szövegéről

Mottó:
Szopj, nyalj! – olvasom a társkeresés rovatba szánt aprót, elszántan nyomom meg a nem gombot, ezt a szöveget nem engedem föl az Internetre!
A Google promóciós lehetőségével élve most egyszerre több AdWords kampányt futtatok az Interneten, miközben a Jóljárok.hu-n, a saját portálomon az apróhirdetők hirdetéseit “engedem föl” vagy nem, magamra rótt munkaköri kötelességből.
Így most a rövid, szöveges hirdetések körül matatnak a napjaim.
Szopj, nyalj! – olvasom tehát a társkeresés rovatba szánt aprót, elszántan nyomom meg a nem gombot, mert ez nem társkeresés, hanem egy egyszerű szexuális szolgáltatás ígérete, ráadásul szex rovat nincs a Jóljárok.hu-n, így nincs hová átirányítanom az amúgy lényegretörően megfogalmazott szöveget.

Rövid szöveges reklámot írni nem könnyű feladat, mondhatnám stílszerűen, hogy kifejezett szopás, nagyon észnél kell lennie a szövegírónak. Ilyen szempontból egyébként a Szopj, nyalj kitűnő reklámszöveg, van mozgósító ereje (a felszólításból következően), igen képszerű is, szinte látom a tevékenységet, amelyre buzdít!

Hanem az AdWords

Fogalmazáskor nekem sokkal nehezebb dolgom van, mint az örömlány marketingesének-futtatójának, mert sokkal nehezebb embereket rábírni arra, hogy honlapot készíttessenek SEO-val, azaz keresőoptimalizálással, minthogy szopjanak, nyaljanak.
A két dolog egyszerűen nincs egy súlycsportban, mivel a Maslow piramison is látható szükséglet-hierarchiában a SEO (keresőoptimalizálás) magasabban helyezkedik el, mint a másik aktus, vagyis a szexuális tevékenység a fontosabb.

De azért én mégiscsak megpróbáltam megbírkózni a feladattal s AdWords hirdetésemet, a hely maximális kihasználásával eképp formáltam meg:

Honlapkészítés SEO-val
Referenciákban gazdag ajánlatom:
Ha benne van – benne lesz!
bognarstudio.hu

Mivel evés közben jön meg az étvágy, az internet pszichológiájával kapcsolatos oldalamat is népszerűsíteni akartam, s arra gondoltam, talányossá teszem a szöveget, hogy “kilógjon” a többi hirdetés közül, s az örök emberi kíváncsiság, az önmagunk iránti érdeklődés csábítsa az olvasót a kattintásra:

Pszichológia és Internet
Tudja, mi jellemzi most Önt?
Vagy csak úgy online a sötétben?
bognarstudio.hu

És mindezt nem az ujjamból szoptam!

P.S.
Persze, ha egy szexuálpszichológus ide tévedne, másodpercek alatt kimutatná, hogy bizony az én itt felmutatott két hirdetésem is tele van szexualitással! (v.ö. benne van; csak úgy a sötétben…)
Lám, én is csak másokkal vagyok szigorú 🙂

***

SEO-val, keresőoptimalizálással foglalkozó honlapjaink:

Keresőoptimalizálás blog

Keresőoptimalizálás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük