Hirdetés az Interneten – szopj, nyalj!

Beszéljünk az AdWords hirdetések szövegéről

Mottó:
Szopj, nyalj! – olvasom a társkeresés rovatba szánt aprót, elszántan nyomom meg a nem gombot, ezt a szöveget nem engedem föl az Internetre!
A Google promóciós lehetőségével élve most egyszerre több AdWords kampányt futtatok az Interneten, miközben a Jóljárok.hu-n, a saját portálomon az apróhirdetők hirdetéseit “engedem föl” vagy nem, magamra rótt munkaköri kötelességből.
Így most a rövid, szöveges hirdetések körül matatnak a napjaim.
Szopj, nyalj! – olvasom tehát a társkeresés rovatba szánt aprót, elszántan nyomom meg a nem gombot, mert ez nem társkeresés, hanem egy egyszerű szexuális szolgáltatás ígérete, ráadásul szex rovat nincs a Jóljárok.hu-n, így nincs hová átirányítanom az amúgy lényegretörően megfogalmazott szöveget.

Rövid szöveges reklámot írni nem könnyű feladat, mondhatnám stílszerűen, hogy kifejezett szopás, nagyon észnél kell lennie a szövegírónak. Ilyen szempontból egyébként a Szopj, nyalj kitűnő reklámszöveg, van mozgósító ereje (a felszólításból következően), igen képszerű is, szinte látom a tevékenységet, amelyre buzdít!

Hanem az AdWords

Fogalmazáskor nekem sokkal nehezebb dolgom van, mint az örömlány marketingesének-futtatójának, mert sokkal nehezebb embereket rábírni arra, hogy honlapot készíttessenek SEO-val, azaz keresőoptimalizálással, minthogy szopjanak, nyaljanak.
A két dolog egyszerűen nincs egy súlycsportban, mivel a Maslow piramison is látható szükséglet-hierarchiában a SEO (keresőoptimalizálás) magasabban helyezkedik el, mint a másik aktus, vagyis a szexuális tevékenység a fontosabb.

De azért én mégiscsak megpróbáltam megbírkózni a feladattal s AdWords hirdetésemet, a hely maximális kihasználásával eképp formáltam meg:

Honlapkészítés SEO-val
Referenciákban gazdag ajánlatom:
Ha benne van – benne lesz!
bognarstudio.hu

Mivel evés közben jön meg az étvágy, az internet pszichológiájával kapcsolatos oldalamat is népszerűsíteni akartam, s arra gondoltam, talányossá teszem a szöveget, hogy “kilógjon” a többi hirdetés közül, s az örök emberi kíváncsiság, az önmagunk iránti érdeklődés csábítsa az olvasót a kattintásra:

Pszichológia és Internet
Tudja, mi jellemzi most Önt?
Vagy csak úgy online a sötétben?
bognarstudio.hu

És mindezt nem az ujjamból szoptam!

P.S.
Persze, ha Lux Erik professzor ide tévedne, másodpercek alatt kimutatná, hogy bizony az én itt felmutatott két hirdetésem is tele van szexualitással! (v.ö. benne van; csak úgy a sötétben…)
Lám, én is csak másokkal vagyok szigorú 🙂

***

SEO-val, keresőoptimalizálással foglalkozó honlapjaink:

Szólj hozzá!