blog

Hé, Gerillamarketinges: segíts! KIKERICS akció – a kaszálógép ellen!

Rekettye Gábor: Kisvállalati marketing c. könyvéről van szó, amelyről írtam már, s a sor elején a kiemelt rész link, oda visz. (Sőt, nem csak írtam róla, hanem beszélgetünk ott a szerzővel erről-arról. Olvasd el, MOST!)
Ma újabb lökést adott a “piac” – igenis tennünk kell valamit a marketingismeretek terjesztése ügyében, mert beindult megint a kaszálógép, hogy a neten letarolja a piac éretlenebb, azaz a nagyobbik felét!

Ma kedves ügyfelem írt, abból az alkalomból, hogy éppen most állt élre, a vágyott első helyre a honlapja a Google keresőben, amelyért keményen megkűzdöttünk, “megverekedtünk” a neten, Góliátokat gyűrve le, szívós, kitartó munkával. (Jellemzésként: hétmillió szótalálatos a tábla – izzadtunk eleget.) S mintegy mellékesen jegyezte meg, ma telefonon hívták: jó pénzért keresőoptimalizálást ajánlanak neki. Na, de hová akarnak vinni előrébb? – kérdezte, hiszen előtte már nincsen senki sem!
A hölgy, aki hívta, nyilván már a századik felhívott “kuncsaft” utáni siesta -ját tartja, dörzsölve tenyerét, mennyi is az annyi!

Egy olyan piacon, ahol ez szinte már mindennapos eset (tudnillik, hogy tájékozódás nélkül, felkészületlenül, iparszerűen ígérnek olyasmit, amihez egyébként nem is értenek, mert referencia az bezzeg nincs), szóval egy ilyen piacon alapvető érdekünk a leendő ügyfél tájékozottsága!
És ez a könyv is segít ebben, s ha a körülette kibontakozó beszélgetések során néhány dolgot elmondhatunk mi is, akik ebből élünk, tisztességesen fizetünk mindenért, jótállunk a munkánkért és tudjuk is, hogy mit csinálunk, mint ahogy az a referenciáinkból ki is derül – akkor magunkért is teszünk valamennyit.

A könyv egyébként szó szerint ezt üzeni olvasóinak, A honlap mint marketingeszköz címszó alatt:

“Rendkívül fontos, hogy a honlapot a potenciális érdeklődők könnyen megtalálják…. Ezt a feladatot a keresőprogramokra való optimalizálásnak nevezik, és egyre fontosabb területe a honlapkészítésnek.” 

A könyv egyébként a neten itt vásárolható meg:
http://www.akkrt.hu/main.php?folderID=2629&pn=1&cnt=26&catID=&prodID=40386&pdetails=1

Szóval kellene egy Kikerics nevű akció a könyvért, s ha van ötleted, kérlek nyomasd meg kicsit, lökjük előre a betyárját neki, ne csak bugyuta némberek meztelen fenekén sütkérezzen a figyelem, merthogy az a menő!
Én azt mondom, mint eddig is: Ki az az ütődött vállalkozó, aki ne akarna egy olyan könyvet, amelyből aztán, ha elolvasta, profitál?!

Szóval kérlek, segíts, mert magunkon segítünk! Nyomd meg, ha van benned spiritusz!

Egyébként, mintegy olvasónaplóként, a könyv olvasása közben “eleredt” gondolataimról itt számolok be:
Keresőoptimalizálás, keresőmarketing, SEO

 

4 hozzászólás

  • Budaházy Árpád

    Kedves Bognár László!

    Sajnos a levelét nem kaptam meg, de érdekelne, hogy mit írt.
    Elküldené még egyszer?

    Üdvözlettel:

    Budaházy Árpád

  • Rekettye Gábor

    Kedves László!
    Köszönöm a Kikerics akciót. Ez igazi gerilla-marketinges ötlet. Látom, sikerült felvenni a kapcsolatot a kiadóval (Budaházy Árpáddal). Neki is javaslom, hogy a könyvnek csinálnunk kellene egy honlapot, amelyen keresztül nemcsak elérhető lehetne, hanem esetleg még szakmai tanácsokat is adhatnánk az érdeklődőknek. Megjelenhetnének a benne szereplő cégek is. Mert pl. a napokban levelet kaptam a Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr ügynökségtől, amely ezt írja bevezető mondatában: ” Örömmel vettük kézbe Kisvállalati marketing című könyvét, melynek kisvállalati reklám és pr című fejezetében rátaláltunk cégünk egyik esettanulmányára a Solware Kft. sikeres sajtókommunikációs kampányáról. Nagyon köszönjük, hogy a példát érdemesnek találta arra, hogy helyet kapjon szakkönyvében.”

    Üdv: Gábor

  • Bognár László

    Kedves Gábor!

    Azt gondolom, hogy egy interaktív web-egység (akár honlap, akár blog) valóban jó volna. Több szempontból is, mert megnöveli a könyv
    – használhatóságát (kérdések, feleletek, észrevételek)
    – hatókörét (hírérték; a szereplők felsorolásával is bővül az olvasók és az ajánlók tábora)
    – gondolatainak mélyebb hatását
    – élettartamát (mert a neten lehet pontosítani, kiegészíteni -nem kell új kiadásra várni)

    Így mindenki jobban jár!

    Nem utolsó szempont: szerző és kiadó számtalan tapasztalatot szerezhet.

    Örömömre szolgál: a KIKERICS AKCIÓ beindult!!!

    Üdvözlettel:

    Bognár László
    Pécs (Pics, Fünfkirchen)
    az Első Magyar Honlapoptimalizáló Verseny győztese

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük