blog

Gerillamarketing blog + esküvői fotó, fotózás

Gerillamarketing

Kértem egy linket a blogomra, s nem kaptam meg, mert aki adta volna, az színtiszta gerillamarketing oldalaknak adja csak. Igaza van, az én blogom komplex, ennek (meg a blog írójának is) csak egyetlen “szelete” a gerillamarketing.

A gerillaháború három szabálya

Szóval a gerillamarketing! Ries és Trout a Marketingháború c. ópuszukban a gerillaháború három szabályát említi meg:

  • Válassz ki egy akkora részpiacot, ami elég kicsi ahhoz, hogy megvédd!
  • Légy bármilyen sikeres, soha ne viselkedj piacvezetőként!
  • Légy kész egyetlen pillanat alatt kiásni magad és továbbállni!

Nos, ehhez én, mint a magyar net marketing-gerillája, hozzátennék még egyet:

A neten a gerillamarketing szerves része a saját nyilvánosság megteremtése.

Élvezeti díj

Ez jelen esetben azt jelenti, ha nem adnak linket, az sem számít, mert akkor is elfoglaljuk a magaslatot, amit kiszemeltünk magunknak!
Én most egyszerre két magaslaton fogok megjelenni: egyfelől a linket nem adónak megmutatom a Google keresőtábla alatt, hogy a gerillamarketing szóra, egyik pillanatról a másikra, jelentős internet-egységekkel fogok előbukkanni a ködből, jelezve, hogy ha kell (nekem), akkor készen állok a támadásra!
A másik magaslat pedig mindig a megbízó által megcélzott, és az ő honlapját fogom élre emelni, mert zsoldosként – hja, megélni is kell – ez a dolgom! Azt persze nem árulom el, hogy élvezem is, mert akkor az ÜGYFÉL majd lealkudja nekem az élvezeti díjat! 🙂
(Ez a magaslat most például az esküvői fotozás terepén, a nászriporter fotós honlap.)

***

Bővebben a gerillamarketingről:

3 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük