Futómű beállítás Pécs: Hunter bácsi? Az összetartásról

Kerékösszetartás, futómű beállítás | a Hunter képernyőjén a látvány

A Focus-om fent a rámpán, Árkosi Attila, a szervizvezető gyors mozdulattal feldob egy-egy izét  a kerekekre, még csak a dísztárcsákat sem veszi le, majd oda áll a Hunter műszerfalához, vagy micsodához, ahol a képernyőn én magam is látom a futóművemen a kerekeim képét, amelyek össze-vissza állnak, semmi összetartás, ahogyan az egy magyar utakhoz és magyar mentalitáshoz szokott rendes autótól el is várható!

Gáspár Csaba tulajdonos, amíg Attila a kerekek körül matat, tudva, hogy imádom a történeteket, mesélni kezd:
– Az úgy volt, hogy az Óperenciás tengeren túl, Amerikában, Hunter bácsi, a szerviztulajdonos nagyon bánkódott, mert piszkosul állt az üzlet, a maszatos képű gyerekeinek nem futotta iPhone-ra meg lapos tévére – tehát tudta, hogy valamit ki kellene találni. Így aztán fogta magát és kitalálta a Hunter futómű beállító, diagnosztizáló műszert.

Gépjármű diagnosztika

Ezzel fél óra helyett 90 másodpercre szorította le a diagnosztikára szánt időt, s úgy gondolta az öreg Hunter bácsi, a szervizvezető, hogy ha ezt ingyen elvégzi a betérő autósoknak, akkor az amerikai autósok – a saját szemükkel látva a detroiti szörnyűségeik borzalmas beállítását – elkezdenek gondolkozni: ha én most pár dollárért beállíttatom a futóművet, akkor megspórolom a gumikopás árát, ráadásul az öreg Hunter bácsi ingyen diagnosztizált, ez így együtt már tiszta haszon.

Kerek szemekkel nézek Gáspár úrra, a történet nyert, látva a piros színeket, a rossz beállítás jeleként, persze, hogy kérem a beállítást, számolni én is tudok, nekem, a magyarnak is megéri.
Itt egyébként ebből a korszerű diagnosztikai műszerből is vásárolhatnék, de nekem egyszerűbb alkalmanként ide járnom 🙂
Amúgy videón így néz ki a 90 másodperces diagnosztika:

***

Még több bejegyzés autós ügyekről:

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.

“Futómű beállítás Pécs: Hunter bácsi? Az összetartásról” bejegyzéshez 4 hozzászólás

  1. Ma az emberek döntő többsége azon gondolkodik, hogyan tudná több bevételhez juttatni családját, vállakozását!
    Örülök, hogy van aki eredményre is jutott!
    Örülök, hogy a magányos harcosok mellett van hírvivő is, akik segíti az emberek, igények egymásratalálást.

  2. Én pedig a megspórolt gumikopáson túl a történetnek is nagyon örültem. Lám, a Pannon-Hunternél (volt Szerviz-Trió) tudják, hogy a marketingben is óriási szerepe van „sztori-hatásnak”.
    És ez az amerikai történet egyfelől tipikusnak és hatékonynak is hat. Hogy milyen volna az atipikus, vagyis unortodox történet? Az valahogy így kezdődne:
    Az albán szerviztulajdonos elnyújtózott a palotája úszómedencéje mellett és ménkő unalmában arra gondolt, hogy megajándékozza az emberiséget egy hatalmas ötlettel. Úgy hívták, hogy Hanta bácsi.
    Úgye, így már nem is lenne az autós történetünk olyan ütős 🙂

  3. A szerviz megoldása értékesítési szempontból is telitalálat! Nem kell győzködnie az ügyfeleket arról, hogy állíttassák be a futóművet. Nem kell a ma oly népszerű agresszív, nyomulós személyes értékesítés. Itt írtam bővebben a jelenségről:http://www.forlong.hu/

  4. Arról nem is beszélve, hogy minden autónak van egy olyan tulajdonsága: időnként vizsgáztatni is kell.
    Márpedig az autós oda fogja vinni rendszeresen az autóját, ahol udvariasságot tapasztal, ahol műszerek segítik optimumra hangolni a járgányát, mint a fenti esetben, ahogy a futómű állítás történt.
    Ám egy bajban cserbenhagyás következményeként – lásd az én esetemben a pécsi Ford FX autóházat – az általuk történt cserbenhagyásom óta árva vasat nem hagytam náluk, és a magam nyilvánosságában jó szavam sem volt, mert nem is lehetett róluk.
    Hogy az online marketinghez sem értenek, hogy hogyan lehet az interneten egyszerűen elsimítani és lezárni egy problémát – ez is világos.
    A Pannon Hunter felfedezése óta pedig már nem is kell Mohácsra mennem, ha Fordhoz (is) értő gárdát keresek.
    Tehát az értékesítésben egy kettős hatás érvényesül: az egyik szolgáltató a magatartásával és a szolgáltatása minőségével hosszú távra vonzó hatást fejthet ki, miközben egy másik, a vállalati magatartásával tartósan taszít.
    Hogy hosszú távon melyik jár jobban, azt hiszem, az teljesen világos.

Szólj hozzá!