blog

EKF: válság ott, ahol az M6-os megáll?

Csütörtökön a pécsi közgyűlés azonnali hatállyal elküldte Mészáros András EKF főigazgatót.
Pénteken Tasnádi Péter polgármester és három alpolgármestere PR-csákányt ragadott, s a majdani építkezések ígéreteként épületbontásba kezdett. (Minden megépül majdnem időre, az EKF ügyében minden a helyén – kopogták a munkavédelmi sisakok alól a tekintetek.)

Szombaton az MSZP és a kormány elkezdett gondolkozni a világválság kivédésének stratégiáján: a nagyberuházások, köztük az autópályák építésének leállítása is szóba került.


Pécsett évtizedek óta a boldog jövő ígérete és reménye nyújt némi vígaszt a zuhanásban, amelyet a hagyományos ipar (szén- és uránbányászat, bőripar és feldolgozóipar) teljes összeomlása idézett elő.  (És a délszláv háború szépen rásegített). Ahogy mondani szoktuk, ide már út sem vezet (huszonegyedik századi semmiképp). Nagyon vártuk már azt a nyamvadék, öt alagúttal és völgyhíddal tervezett, (éppen ezért) vitákkal, halálos balesetekkel körbecsodálkozott M6-ost. 2010 tavaszán, a választások elött vagdalták volna át a nemzetiszínűt.

A jövőbe csúszott csodákkal mindig ez a baj: csak csúsznak, csak csúsznak megint…

Kapcsolódó írásaink:

Lesz-e a Kaptárban blog kiállítás?

Virtuális védnökség: a szerelmi sóhajt vállalom!

EKF és Internet – egymásra találnak?

Szentlőrinci Lobbi-Parti avagy debütált a blogger-lobbi

Mészáros András aranyhala

8 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük