Biztonsági marketing és múzeum

Van is meg nincs is biztonsági marketing

Modern Könyves Kálmánként – Marketing Kálmánként ? 🙂 – kijelenthetjük: márpedig biztonsági marketing nincs!
Hogyan is lehetne, amikor semmi sem állhat távolabb a marketing tudományától, mint a gyáva félrehúzódás, a „csak el ne bukjunk a kampányunkkal” mentalitás.
Ha volna ilyen értelemben biztonsági marketing, akkor annak a Marketing Múzeum vitrinjében volna a helye!

Hogy nincs is ilyen múzeum?
De van, már hogy ne volna!

A Marketing múzeum egy darabja

Igaz, hogy még csak néhány vitrin áll benne, de akkor is van!

Ám nem is ezért mutatjuk a marketingben igazán bővelkedő blogot, mármint a múzeum miatt, hanem azért, mert a blog a Google Blogger rendszerén érhető el, ahol újabban biztonsági SSL csatornán érhetőek el a honlapok!
Márpedig ez a tény vonzza a bloggereket, sőt a cégeket is, hiszen a biztonság egyfelől mindannyiunk szükséglete, másfelől pedig a Google előnyt biztosít a keresőtáblán a biztonságos honlapoknak.
Vagyis a Google Blogger részéről ez egy, a keresőoptimalizálást erősen befolyásoló tényezőt jelent.
Méghozzá teljesen ingyen!
Tehát biztonsági marketing mégiscsak létezik, hiszen a szóban forgó blog is biztonságos csatornán érhető el! 🙂

És ezt a honlapot Pécsett szerkesztik, így szépen beleillik a Pécsi honlapok sorozatunkba is. Igen, Pécs a weben erős helynek számít, klasszikus ipari háttérrel és iskolavárosi ranggal, számítástechnikai képzést is nyújtó középiskolákkal és egyetemmel.

De vajon van-e jelentősége manapság annak, hogy egy honlapot vagy blogot hol szerkesztenek?
A látogató, az user szempontjából – az online marketing , a keresőmarketing ökölszabálya szerint – ennek semmilyen jelentősége nincs.

Az a kérdés is felmerülhet, hogy a hajdan volt Golden Blog versenyen is jegyzett gerillamarketing blog (ezen a domain néven fut a blogunk) mennyit profitálhat a múltjából? Egyfelől azt mondhatjuk, hogy sokat, hiszen például a keresőoptimalizálás szempontjából jelentősége van egy-egy webegység életkorának (minél öregebb, elvileg annál több rajta a tartalom), másfelől viszont az interneten nagyon gyorsan évül a hírnév, azért újra és újra meg kell harcolni!

***
Marketingből sohasem elég:

Nyomulós marketing – ellenállok

Insight – a pozicionálás előképe

Politikai marketing

Keresőmarketing

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.

Szólj hozzá!