blog

Az Invitel ismét ajánlja magát a holt apámnak

Halálra nem, profitra igen

2011 szeptemberében szomorúan számoltam be e blogban, hogy édesapám halála nem zökkentette ki a normálisnak gondolt kerékvágásból a vele kapcsolatban álló szolgáltatók egy részét. Az emberi halálra készületlenül, ámde a profitra felkészülten akart zsákmányt szerezni az T-Home, az Invitel, a Fibernet, a pécsi köztemető – hirtelen ennyi jut eszembe.
A Fibernet nem röstellt 137 Ft-ot bezsebelni csekkpénz címén a holt apámon – lám, a mohóságból amúgy kitűnőre vizsgázó magyar kormány nem maga találta ki a sárgacsekk-adót, Matolcsy, a CNN-en a magyar tündérvilágról hablatyoló “zseni” csupán egy gyenge plagi bá?.
Igen szép történetem volt a T-akárkicsodákkal is, de háromnegyed évvel apám halála után mégiscsak az Invitel fogja elvinni embertelenségből (amit nyilván adminisztrációs tévedésnek aposztrofál) a pálmát!

2011 szeptember 10-én blogbejegyzést tettem Az Invitel holtaknak is számláz és szívesen áll rendelkezésükre címmel. Ebben leírtam, hogy az édesapám halála miatt lemondtam a szolgáltatásukat, elküldve a halotti anyakönyvi kivonat másolatát is, amelyre azt válaszolták, hogy ők bizony még egy darabig akkor is szolgáltatnak, ha a fene fenét eszik is – vagyis pénzért szolgáltatják a holtnak a semmit.
Akkor az Invitel közösségi média operátora már másnap hozzászólásban reagált a történtekre, elnézést kért és ígéretet tett a dolgok normális elrendezésére.
Azt gondoltam, ezzel véget is ért apám szolgáltatóival a kapcsolatom.

De nem.

Háromnegyed év sem telt el, s az Invitel Kihagyhatatlan ajánlat nyomattal a borítékon NÉVRE SZÓLÓ levelet küldött apámnak, tisztelt leendő ügyfelünknek szólítva őt.

Drága Jó Invitel!
Ezúton jelzem Önöknek, hogy édesapám ezt a kihagyhatatlan ajánlatot, az én legnagyobb bánatomra, sajnos ki fogja hagyni.
Azt csak mellesleg jegyzem meg, hogy az Önök iránti érzelmeim, nagyon finoman szólva, ismét negatív tartományba kúsztak.

*****

A szomorú előzmények:

A FiberNet behajtott a holt apámon 137 Ft-ot

Az 581-es ügyfél

Ez már a boldog jövő?

4 hozzászólás

  • Héder Sándor

    Édesapád nevére nyilvánvalóan valamilyen automata rendszer küldte a levelet. A rendszereket viszont emberek alkotják. Ha azokban nincs empátia hanem csak a profit vagy adó maximalizálás akkor embertelen rendszerekkel leszünk körülvéve. Az a fantáziám a közeljövőben egyre többet fogjuk hallani a frontvonalon dolgozóktól: “Sajnos nem én tehetek róla, de …”. Mérgünket meg csak a kutyánkon tudjuk levezetni. Ha van…

  • Bognár László

    Hm, meglehet, azért vagyok tiszta ideg az ilyen “inviteles jelenségektől”, mert nincs kutyánk?
    De ha lenne, vajon írna-e a kutyánknak az Invitel, hogy rendeljen telefont vagy mobilt a kutyaólba? (A kutya-telefon adója se sokáig késne, az is bizonyos.)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük