Az Invitel holtaknak is számláz, és szívesen áll rendelkezésükre

Édesapám halála kapcsolatba hozott néhány szolgáltatóval, s összefoglalóan azt mondhatom, hogy ezen szolgáltatók viselkedése egyszerűen botrányos és katasztrofális.
Az Invitelnek például augusztus végén először e-mailben jeleztem édesapám halálát, melynek következtében az Invitel szolgáltatását azonnali hatállyal lemondtam.
Az Invitel ekkor e-mail válaszában – hivatkozva az ő belső szabályzatukra – azt kérte, hogy faxon mondjam le a szolgáltatást, s küldjem el a halotti anyakönyvi kivonat másolatát is.

Ezt még aznap megtettem Szolgáltatás megszüntetése haláleset miatt tárgy megjelöléssel.

Udvarias cég, válaszol az Invitel és holtaknak is szolgáltat

Ezt követően az Invitel nem az én – általam pontosan megadott – postacímemre, hanem a más városban egyedül  élt apáméra, neki címezve és írva a sorokat kijelenti:

„Sajnálattal fogadtuk, hogy megszüntette … szolgáltatásunkra vonatkozó szerződését.”

A szűkszavú levél végén – amelyben tudatják, hogy ők bizony szeptember hatodikáig csakazértis szolgáltatnak, s erről majd végszámlát is küldenek -, szóval a levél végén még odavetik apámnak:

„Továbbiakban is szívesen állunk rendelkezésére.”

Kedves Invitel, had nyilatkozzam ismét én elhunyt édesapám nevében: nem kell a szolgáltatásuk!
De nekem se!

***
Hasonló tapasztalat: Az 581-es ügyfél

És mindez az általános marketing elvek tükrében: Szolgáltatásmarketing

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.

“Az Invitel holtaknak is számláz, és szívesen áll rendelkezésükre” bejegyzéshez 4 hozzászólás

  1. Az eset jó példája annak, hogy a nagy cégek a hatékonyság nevében föláldozzák a személyességet, az odafigyelést.
    Én, ha lehet saját magam és cégem által igénybe vett szolgáltatásokat olyan kis és közepes cégektől veszem igénybe ahol magas a szaktudás, de fantasztikusan odafigyelnek ránk.

    Talán nekünk is oda kellene jobban figyelni, hogy ezeket a cégeket ajánljuk egymásnak!

  2. Kedves László!

    Az Invitel közösségi média operátora vagyok és a fenti blogbejegyzés kapcsán írok neked!

    Sajnálattal és együttérzéssel olvastam soraidat és szeretném ezúton kifejezni részvétemet édesapád halála miatt a maga, és az Invitel nevében is.

    Természetesen megkerülhetetlen vállalatunk felelőssége és szeretnénk minél gyorsabban a Te megelégedéseddel lezárni az ügyet. Ehhez viszont szükségünk volna édesapád szerződésének adataira (szerződő neve, bekötési címe) melyek birtokában munkatársaink megtehetik a szükséges lépéseket. Kérünk, hogy a fent említett információkat juttasd el az online kukac invitel.co.hu címünkre és a levél tárgy rovatába írd be az alábbi kódot is az egyszerűbb azonosíthatóság érdekében;

    SM-000513

    Elnézésedet kérjük a hibáért és előre is köszönjük a segítségedet!

    Üdvözlettel,
    Invitel

  3. Kedves Sanyi!
    A T-Home-nak, még pontosabban a Telekom Nyrt.-nek Számlapanasz Osztálya van.
    Ők azt írják levélben, hogy megkeresésével kapcsolatban…
    Nem tudom, mit neveznek megkeresésnek, „Az 581-es ügyfél” c. blogbejegyzésemet vagy az abban leírtakat.
    Mindenesetre megnyugtatnak, hogy ők az „állomást leszerelték” szeptember hatodikán és 0 Ft a számlaegyenleg.
    A Számlapanasz Osztály aláírású (vagyis név nincs rajta aláírásként, tehát ez a levél olyasmi lehet, mint újságokban a szerkesztőségi cikk), tehát az osztály bizonytalan abban, hogy a kollégáik mi a frászt is fognak csinálni, mert ezt írják a 0 Ft-os számlával kapcsolatban:
    „Amennyiben újabb számla készülne, kérjük, tekintse azt tárgytalannak.”
    Viszont részvétét is kifejezi az Osztály – és ez már majdnem emberi megnyilatkozás.

Szólj hozzá!