blog

Az Invitel holtaknak is számláz, és szívesen áll rendelkezésükre

Édesapám halála kapcsolatba hozott néhány szolgáltatóval, s összefoglalóan azt mondhatom, hogy ezen szolgáltatók viselkedése egyszerűen botrányos és katasztrofális.
Az Invitelnek például augusztus végén először e-mailben jeleztem édesapám halálát, melynek következtében az Invitel szolgáltatását azonnali hatállyal lemondtam.
Az Invitel ekkor e-mail válaszában – hivatkozva az ő belső szabályzatukra – azt kérte, hogy faxon mondjam le a szolgáltatást, s küldjem el a halotti anyakönyvi kivonat másolatát is.

Ezt még aznap megtettem Szolgáltatás megszüntetése haláleset miatt tárgy megjelöléssel.

Ezt követően az Invitel nem az én – általam pontosan megadott – postacímemre, hanem a más városban egyedül  élt apáméra, neki címezve és írva a sorokat kijelenti:

“Sajnálattal fogadtuk, hogy megszüntette … szolgáltatásunkra vonatkozó szerződését.”

A szűkszavú levél végén – amelyben tudatják, hogy ők bizony szeptember hatodikáig csakazértis szolgáltatnak, s erről majd végszámlát is küldenek -, szóval a levél végén még odavetik apámnak:
“Továbbiakban is szívesen állunk rendelkezésére.”

Kedves Invitel, had nyilatkozzam ismét én elhunyt édesapám nevében: nem kell a szolgáltatásuk!
De nekem se!

***
Hasonló tapasztalat:
Az 581-es ügyfél

 

5 hozzászólás

  • Héder Sándor

    Az eset jó példája annak, hogy a nagy cégek a hatékonyság nevében föláldozzák a személyességet, az odafigyelést.
    Én, ha lehet saját magam és cégem által igénybe vett szolgáltatásokat olyan kis és közepes cégektől veszem igénybe ahol magas a szaktudás, de fantasztikusan odafigyelnek ránk.

    Talán nekünk is oda kellene jobban figyelni, hogy ezeket a cégeket ajánljuk egymásnak!

  • Invitel Guide

    Kedves László!

    Az Invitel közösségi média operátora vagyok és a fenti blogbejegyzés kapcsán írok neked!

    Sajnálattal és együttérzéssel olvastam soraidat és szeretném ezúton kifejezni részvétemet édesapád halála miatt a maga, és az Invitel nevében is.

    Természetesen megkerülhetetlen vállalatunk felelőssége és szeretnénk minél gyorsabban a Te megelégedéseddel lezárni az ügyet. Ehhez viszont szükségünk volna édesapád szerződésének adataira (szerződő neve, bekötési címe) melyek birtokában munkatársaink megtehetik a szükséges lépéseket. Kérünk, hogy a fent említett információkat juttasd el az online kukac invitel.co.hu címünkre és a levél tárgy rovatába írd be az alábbi kódot is az egyszerűbb azonosíthatóság érdekében;

    SM-000513

    Elnézésedet kérjük a hibáért és előre is köszönjük a segítségedet!

    Üdvözlettel,
    Invitel

  • Bognár László

    Kedves Sanyi!
    A T-Home-nak, még pontosabban a Telekom Nyrt.-nek Számlapanasz Osztálya van.
    Ők azt írják levélben, hogy megkeresésével kapcsolatban…
    Nem tudom, mit neveznek megkeresésnek, “Az 581-es ügyfél” c. blogbejegyzésemet vagy az abban leírtakat.
    Mindenesetre megnyugtatnak, hogy ők az “állomást leszerelték” szeptember hatodikán és 0 Ft a számlaegyenleg.
    A Számlapanasz Osztály aláírású (vagyis név nincs rajta aláírásként, tehát ez a levél olyasmi lehet, mint újságokban a szerkesztőségi cikk), tehát az osztály bizonytalan abban, hogy a kollégáik mi a frászt is fognak csinálni, mert ezt írják a 0 Ft-os számlával kapcsolatban:
    “Amennyiben újabb számla készülne, kérjük, tekintse azt tárgytalannak.”
    Viszont részvétét is kifejezi az Osztály – és ez már majdnem emberi megnyilatkozás.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük