A marketing kicsiny boltja

Marketing az utcán: bűnös élvezetek boltja

Marketing utca

Pécs ad otthont Schaár Erzsébet Utca című műalkotásának, de erről én most nem ejtenék szót, mint ahogy arról sem, hogy a téma az utcán hever, csak le kell hajolni érte…
Arról viszont kedvem van szót ejteni, hogy a marketing az utcán tobzódik, sőt Pécs minden utcájában jelen van, csak fel kell nézni rá, le kell pillantani hozzá az utca kövére, a feliratos trikókra, a frizurákra, a járókelők körömcipőjére vagy martens bakancsára és így tovább…

Élvezet ez, mindenhol felfedezni a marketing jelenvalóságát! Ahol nincs jelen, ott éppen ez árul el sokat a városról. De itt most, lám, ebben az utcában, ahol éppen járok, jelen van és rám is kiált: haver állj meg, gyere be hozzám, mert a Bűnös élvezetek kicsiny boltja vár!

Piciny marketing fogások lánca ez, amely több irányból csörög ránk!

Először is egy híres film címére asszociálunk, amely A rémségek kicsiny boltja címet viselte. (Little Shop of Horrors). Máris van mibe kapaszkodnunk!
De nézzük a jelentéstartalmakat is.
Az élvezetek szó hívogató. A bűnös élvezetek kifejezés már inkább elítélő jelentéssel bír, de a kicsiny jelző feloldja ezt. Egy kis bűnös élvezet – erre inkább kacsintunk.
Kinek-kinek egy apró, titkos örömöcske jut eszébe: egy pohár vörös a páncélszekrény mélyéről, egy szelet csoki fogyókúra közben, egy csók a forró éjszakában, de semmi több… na jó, két csók, az olvasó kedvéért megduplázom – mert megérdemli! 🙂

A feliratról, erről a marketing leleményről persze mindjárt az jut eszembe, a nemzeti dohányboltok egyen-bakancsának lábszaga majd minden ilyesmit kiöl.

Na, ezt láttam ma Pécsett – a marketing utcában!

*****

Még egy kis bolt marketing

“A marketing kicsiny boltja” bejegyzéshez 3 hozzászólás

  1. Ezek szerint ritkán jársz a Ferencesek utcájában 🙂
    Viszont fogadni mernék, ha együtt bemennénk, három perc múlva felrajzolnád a bent tartózkodók csoportdinamikáját, és 5 perc múlva öntudatos közösségé válnának.
    Lám, mindenkinek megvan a maga szakmai átka 🙂

Szólj hozzá!