A bélyegzők ura megint egy nagy marketinget dobott

Szlogen-verseny van

Ezen az online marketing versenyen a tét egy bélyegzős toll, amit a világraszóló leleményeiről ismert blogger, a Trodat bélyegzők koronázatlan királya, a Bélyegzőexpressz blogban hirdetett meg.
A szlogenek alkotási fázisán túl vagyunk, már a szavazás megy, holnap délig (2011.03.29. déli 12-ig) lehet nyomni – egy gépről csak egyszer – a gombot.
Aki azt várja, hogy most azt mondom, hogy tessék szépen átmenni a linken oda – amit a bejegyzés végén adok – és tessék rám szavazni, az téved.

Online cédula – nem félcédulás online marketing

Odáig stimmel, hogy tessék átmenni a linken, hiszen egy eszméletlenül jó bloghoz vezetem Önt, de ne rám adja a voksát, hanem a legjobbra! Ha én volnék az Ön szerint, akkor persze nekem lökje a fülke forradalmi csendjében az online cédulát, de ha mást ítél jobbnak, akkor hiába is ismerősöm, rokonom, földim – annak adja habozás nélkül a szavazatát!
Amúgy az online marketinget éppen úgy kell csinálni, ahogy Attila, a bélyegzők ura csinálja. Aligha véletlen, hogy korábban, amikor Pécsre jött, külön bejegyzésben köszöntöttem őt a blogomban:
Express marketing Jézussal

És most itt lehet legújabb ötletén csodálkozni és szavazni:

Bélyegzős toll

***

Még egy kis himnusz a Bélyegző Expressz blogról:

És egy kis bejegyzés az online marketingről ebben a blogban:
Online marketing

Bognár László

A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.

“A bélyegzők ura megint egy nagy marketinget dobott” bejegyzéshez 2 hozzászólás

Szólj hozzá!