Szlogen-verseny van
Ezen az online marketing versenyen a tét egy bélyegzős toll, amit a világraszóló leleményeiről ismert blogger, a Trodat bélyegzők koronázatlan királya, a Bélyegzőexpressz blogban hirdetett meg.
A szlogenek alkotási fázisán túl vagyunk, már a szavazás megy, holnap délig (2011.03.29. déli 12-ig) lehet nyomni – egy gépről csak egyszer – a gombot.
Aki azt várja, hogy most azt mondom, hogy tessék szépen átmenni a linken oda – amit a bejegyzés végén adok – és tessék rám szavazni, az téved.
Online cédula – nem félcédulás online marketing
Odáig stimmel, hogy tessék átmenni a linken, hiszen egy eszméletlenül jó bloghoz vezetem Önt, de ne rám adja a voksát, hanem a legjobbra! Ha én volnék az Ön szerint, akkor persze nekem lökje a fülke forradalmi csendjében az online cédulát, de ha mást ítél jobbnak, akkor hiába is ismerősöm, rokonom, földim – annak adja habozás nélkül a szavazatát!
Amúgy az online marketinget éppen úgy kell csinálni, ahogy Attila, a bélyegzők ura csinálja. Aligha véletlen, hogy korábban, amikor Pécsre jött, külön bejegyzésben köszöntöttem őt a blogomban:
Express marketing Jézussal
És most itt lehet legújabb ötletén csodálkozni és szavazni:
***
Még egy kis himnusz a Bélyegző Expressz blogról:
És egy kis bejegyzés az online marketingről ebben a blogban:
Online marketing
A kétezres évek elején figyelemmel fordultam az online marketing mellett a blog műfaja felé.
A szolgáltató-blog klasszikus „énblogként” indult a Jóljárok Magazin aloldalaként.
A Google számos változtatása a kereső algoritmusában egyre inkább hátrányos helyzetet teremt a sokszálú, sok témát felkaroló klasszikus blogok számára. Ezért a régi blogot frissítem, tartalmi struktúrába szerkesztem. Szolgáltatok.
Ismered ezt a mondást (bár eszembe jutna, honnan is van)?
„Nem mintha el akarnám cserélni a coltodat a tollamra, de az író te vagy.”
Szóval nem mintha el akarnám cserélni a (nem létező) koronámat a blogodra, de a király Te vagy!
Hát itt senkinek nem kell a korona? 🙂